Har ett utrymme i källaren som har varit tänkt till dusch, men har aldrig blivit mer än rå gips på väggarna . Det är reglat med cc 30. Självklart måste jag ha badrumsgips nu , men måste man taga bort befintlig gips eller lägger man den nya gipsen utanpå ?