Någon som byggt villa lindö med A-hus senaste tiden? Hur är eran uppfattning om huset? Storleksmässigt,planlösning,
Hur var det att bygga med A-hus? Bygger ni med general eller totalentreprenad?
Tack för inputs
Wilhelm
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.