Är det någon som har någon erfarenhet av detta bolag?

Vi bygger nämligen med dom i Skåne och måste säga att vi är väldigt besvikna.
Bygget är försenat, man kan inte få tag på dom ansvariga, man får ingen som helst information om när de tänker färdigställa...

Huset restes i slutet på Maj. Det tog 4 månader att få upp takpannorna. Idag står delar av huset(kupan, burspråket och lite annat) fortfarande bara med utegipset som skydd. Det är inte tätat runt dörrar och fönster. Är det någon som kan säga hur mycket huset tar skada av att stå så här en hel vinter(hård).
Finns det någon annan där ute som har råkat ut för samma sak som oss med detta företag?

Kan tillägga att huset skulle ha varit klart i början på sept enl kontrakt och att vår besiktning har blivit uppskjuten 4 ggr !! och nu har vi inte ens fått något nytt datum.

Ser fram emot att höra om det finns någon annan som byggt med detta företa. Både bra och dålig erfarenhet uppskattas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.