Hej!
Jag undrar om du fick något svar på din fråga gällande BWN på annat sätt än via forumet alt om du har någon egen uppfattning.

tacksam för svar
 
A Anfan skrev:
Hej!
Jag undrar om du fick något svar på din fråga gällande BWN på annat sätt än via forumet alt om du har någon egen uppfattning.

tacksam för svar
Hej! Nej fick inget svar, vår husprocess lades lite på is, så ingen erfarenhet av dem.
 
  • Gilla
Anfan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.