901 läst ·
9 svar
901 läst
9 svar
Budgethusligan
Jag kan svara på varför vi valde Älvsbyhus framför Smålandsvillan.
Det som Älvsbyhus har som standard (om man väljer deras SX-modell), har Smålandsvillan som tillval.
T.ex Trappa till övervåningen, Tak över entrén, Fönsterspröjs mm.
Vi tyckte helt enkelt att man fick mer hus för pengarna när vi valde Älvsbyhus.
Det som Älvsbyhus har som standard (om man väljer deras SX-modell), har Smålandsvillan som tillval.
T.ex Trappa till övervåningen, Tak över entrén, Fönsterspröjs mm.
Vi tyckte helt enkelt att man fick mer hus för pengarna när vi valde Älvsbyhus.
Välj ut ett hus från respektive husfirma, skriv ner allt du vill ha i ditt hus och ev ändringar och skicka den till de husfirmor du är intresserade av. Så är det lättare och gemföra!
Den ena firman har det som standard den andra inte, men det är billigare hos den medan dyrare hos den andra...
Den ena firman har det som standard den andra inte, men det är billigare hos den medan dyrare hos den andra...
hej
häromkring (dalarna) är fiskarhedenvillan väldigt stora
på standardhus
de har väldigt bra priser och ska man bygga ett kataloghus så ska man kolla upp dom
dom bygger med lösvirke på plats
vi ska dock göra ett specialhus och då kändes det som om detta inte riktigt var deras grej så vi valde trivselhus istället
lycka till
häromkring (dalarna) är fiskarhedenvillan väldigt stora
på standardhus
de har väldigt bra priser och ska man bygga ett kataloghus så ska man kolla upp dom
dom bygger med lösvirke på plats
vi ska dock göra ett specialhus och då kändes det som om detta inte riktigt var deras grej så vi valde trivselhus istället
lycka till
Klicka här för att svara