Äh strunt i badkaret, bara vi får fika... :)

Bojkott e väl å ta i men eftersom dom ändå är rätt dyra och har ganska taskig service, vi försökte få hjälp med ett kakelköp i en halvtimme i vintras och när nån äntligen hade tid så hade människan ingen aning... så vi köpte kakel på k-rauta istället hi hi

Det har du rätt Cattis, vi ska ändå inte köpa en badkar, vi ska bygga en, så vi behöver inte titta på flera ;D
Ficka låter mycket trevligare ;)
Bojkotta Bauhaus tycker jag att det är en bra idé, för att dom är dyra, lockar folk med 1 billig grej och är jätte dyra på det mesta.
Jämför priserna med ByggMax

:) byggmax har ju hyfsat begränsat utbud jämfört med bauhaus, och på byggmax ska man syna brädorna noga, finns en hel del bananer där... men skapligt pris föralldel

Tycker att service på Bauhaus är otroligt dålig.

byggmax kanske både står för glögg och foto om man kommer dit som ett gäng för att testa rymligheten. ::)

Det hade varit kul om andra kom med. Men det visade sig att det var bara Cattis och jag som kom.
Det var svårt att fylla en badkar med bara 2 :-/
Men vi hade jätte trevligt ändå ;D ;D

min fråga var ju vilket kar man kunde vara två i... ;D

:) Vem vet, men dom har ju inga badkar...

Det beror på hur stor eller liten man är skulle jag tro ;D ;D

Det finns flera sidor på internet med bilder med 2 eller flera sittande i karet.

Väldigt tyst från GF på den här tråden nu..... ;)

Inte att undra.... ;D

KarlXII skrev:
Väldigt  tyst från GF på den här tråden nu.....  ;)
Mmmh... Jag var på Bauhaus igår och såg två brudar prova badkar. Har inte riktigt varit mig själv sedan dess.

Jag tror inte att du var där GF, visst är Sweli och jag skapliga tanter men BRUDAR?? nja det var längesen 8)

Det beror ju på den som tittar om det är tanter eller brudar...är man typ 90 år så tycker man nog det mesta är brudar.. :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.