Undrar om någon nyligen har borrat vattenbrunn och installerat pump.
Vill höra era kostnader.
 
Vi fik boret en brønd i april 2005. 101 meter dyb.
Vi gav ca. 54.000 SEK for boringen + pumpe + 50 meter elkabel + 35 meter trykslange og hydrofor med diverse rør og koplingsstykker.

Brønden blev boret nær Hässleholm.
Fint arbejde aftalt pris holdt og arbejdet blev udført på at aftalte tidspunkt. --
Og masser af fint vand


JCS
 
Hemmakatten
Låter som ett rimligt och bra pris JCS fått. Vi hamnade på ungefär samma.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.