P
M munspelarn skrev:
Det gick bra, jag slipade styrpiggen lite grann och satte dig en ny kopparbricka igen i botten, och det blev sannerligen supertätt.
riktigt gött, stort tack för alla synpunkter..!
bra jobbat.
bromsa på(y)
 
Ja, det är inte ovanligt att det blir så mycket rost i styrhålet att banjon inte passar när man har haft lös den. Men jag har aldrig varit med om att det orsakar läckage om man inte lossar nånting.
 
nej, det är underligt jag har funderat på det också...

Jag hade en tanke att jag verkligen skulle pressa på bromsarna innan besiktningen, så på vägen dit stampade jag ganska rejält på bromsarna flera gånger, vilket verkar ha triggat läckan, för när de lyfte upp bilen så var det lite olja runt fästet...:(

jag är glad att det gick att få till iaf, nu kan jag tokpressa bromsarna och det läcker ingenting..:)
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.