De gamla torkaggregaten installerade på vv returen har vi tagit bort och installerat nya avfuktningsaggregat eldrivna.
Jag hoppas vi sparar lite energi.
Vad säger de lärde ? Fjärrvärme i huset.
 
C
M Miro63 skrev:
Jag hoppas vi sparar lite energi.
Om det är samma typ av avfuktare som vi har i vår BRF så jobbar den slutet utan frånluft och med ganska låga temperaturer = små förluster.

Med det sagt är min personliga åsikt att den vi har inte heller är särskilt effektiv, i den meningen att det tar lång tid att torka tvätten.
 
  • Gilla
Miro63
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.