okej jag förstår, det verkar inte vara snålt limmat då jag inte får bort nånting nästan, använt en tapetbortagare på en vägg (en som ångar) fick bara bort lite av tapeten som satts ovanpå vävtapeten. tänkte om jag ska börja skrapa och ta bort så mycket som möjligt, därefter bredspackla?