Hej,

Vi har hittat ett hus i från brahus. Men det fanns inte så mycket information om dom.
Tänkte höra om det fanns någon som har byggt med dom och hur det har fungerat.???
Vi kommer att bygga i Stockholm och det hus som vi har spanat in heter Svärdsjö.

Tack på förhand :)

H\Anette

Brahus är också vår starkaste kandidat fnv, om någon anlitat dem meddela gärna vad ni tyckte... vi har ett par månader på oss innan vi ska ha bestämt oss - maxtak 2 millar, allt inkluderat med totalentreprenad. Misstänker att det kan bli lite knappt eftersom tomten gick på 300 och vi får fixa V/A själva :-/

Hej,

Vi fick har varit i kontakt med Brahus och deras säljare i Falun. Han verkar trevligt det jag undra lite om att man skriver på kontrakt innan men har fått bygglov är det vanligt??
Sedan finns det inte så mycket information om brahus på nätet, om hur man har upplevt dom som leveranörer.

Vi fick en offert på 1.444.000 på Svärdsjö då in gick inte tapesering, målning inv. o utv., golvläggning inv. det är packet som man kan plocka bort. Då vet jag inte om matrialet ingår.

H\Anette

Hur har det gått för er som valde BraHus? lite intresserad av en av deras modeller... ;)

Hej,

Det har gått bra, vi har skickat bygglovs handlingarna som väntas bli klar senast i börja på jan.

Vi har ännu inte lagt någon order på huset med det gör vi så snart vi fått bygglovet.

Jag vet inte vart ni skall bygga? Men det som kan tänkas var det negativa är väl att när man tex beställer köket så är det HTH i falun som man har kontakt med. Spontatn tycker jag att det hade känts bättre att ha kontakten närmare.
Men det är ju en smak sak och det tar ju bara 2 h upp till falun. Annars tycker vi att allt har fungerat bra.

H\Anette

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.