Hej. Är det någon här som byggt Brahus Smultronstället 143, eller möjligen någon annan av deras modeller i Basic-serien? (Smultronstället 141 o 149) Blev det bra? Hur mycket kostade det er sammanlagt? Mvh Elin
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.