1 059 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Brådskande hjälp
Hej, , min comfortzone ce65 frånluft efter en huvudsäkring har gått började rumtemperaturen går ner och tekniker var här och kunde inte hitta fel och gick. Värmen är nera 13 grader och det är stort hus och jag köpte två oljeelement till varje plan men värmen går ner hela tiden till 13grader nu. Vi bor i ett rum men elelement och jag har ett barn. Vi ska boka i hotell idag men hur lång kan värmen komma ner,, vad sks jag göra?,
varmvattnet fungerar men jag är otolig o rädd om huset att få skador. Snälla ge mig förslag. Tack trevlig
varmvattnet fungerar men jag är otolig o rädd om huset att få skador. Snälla ge mig förslag. Tack trevlig
För att behålla den värme du har kvar, så kan du dra ner alla persienner, dra för gardinerna, häng skynken för fönster och ytterdörrar, stäng innerdörrar och samla dig och barnet i det rummet du ställt oljeelementet i.N Nannito skrev:Hej, , min comfortzone ce65 frånluft efter en huvudsäkring har gått började rumtemperaturen går ner och tekniker var här och kunde inte hitta fel och gick. Värmen är nera 13 grader och det är stort hus och jag köpte två oljeelement till varje plan men värmen går ner hela tiden till 13grader nu. Vi bor i ett rum men elelement och jag har ett barn. Vi ska boka i hotell idag men hur lång kan värmen komma ner,, vad sks jag göra?,
Din primära värme måste såklart fixas snarast möjligt, men ditt hus kommer inte att ta skada av det här, oroa dig inte!
Tänk på att ställa elementen fritt och inte nära brandfarliga saker och tänk på att inte köra dem på full effekt, om du har ett svajigt elsystem eller problem med säkringar. Inga långa förlängningskablar heller om de är tunna.
N Nannito skrev:Hej, , min comfortzone ce65 frånluft efter en huvudsäkring har gått började rumtemperaturen går ner och tekniker var här och kunde inte hitta fel och gick. Värmen är nera 13 grader och det är stort hus och jag köpte två oljeelement till varje plan men värmen går ner hela tiden till 13grader nu. Vi bor i ett rum men elelement och jag har ett barn. Vi ska boka i hotell idag men hur lång kan värmen komma ner,, vad sks jag göra?,
Gasolvärmare
1kWh gasol kosta ca 240 öre.
Det finns effektiva för innomhusbruk, har fläktfunktion och inte så dyra.H he-peter skrev:
Se här vad som finns https://www.google.com/search?q=gas...12j0i512l8.19825j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Klicka här för att svara