Har här på forumet läst uttalanden om hur bra och dåliga olika takpapp är. Trebolit och Mataki är oftast "bra", Katepal är "dåligt". Är det någon som har förstahandsinformation om varför framför allt Katepal är så dålig?
Orsaken till min undran är att jag ska lägga en ytpapp på ett tak som är 7,8 meter långt, och Trebolits och Matakis rullar är 7 meter långa. Jag kommer alltså att få skarva varje "våd". Katepals rullar är 8 meter...