Har här på forumet läst uttalanden om hur bra och dåliga olika takpapp är. Trebolit och Mataki är oftast "bra", Katepal är "dåligt". Är det någon som har förstahandsinformation om varför framför allt Katepal är så dålig?
Orsaken till min undran är att jag ska lägga en ytpapp på ett tak som är 7,8 meter långt, och Trebolits och Matakis rullar är 7 meter långa. Jag kommer alltså att få skarva varje "våd". Katepals rullar är 8 meter...
 
Över 150 läsare men ingen som direkt känner till några speciella svagheter hos Katepals ytpapp..? Bra, för igår la jag sista rullen Katepal Liimari 6 över nocken på stugan.:rolleyes: Lovar att höra av mig när det börjar regna in pga dålig materialkvalitet.;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.