C
Någon som har tips på hyfsat kompletta skruvsatser med maskinskruv typ M6S rostfritt M6-M12 till bra pris? Skruv, brickor, mutter, låsmutter.
Irriterar mig på att ständigt behöva åka till järnhandeln och handla enstaka skruv till fantasipriser när man inte har just den dimensionen man behöver.
Tycker det är svårt att hitta satser som har en rimlig sammansättning.

Om Du letar efter skruv med sexkantsskalle M6-M12 med tillbehör skulle jag rekomendera Montano.se. Jag köper det mesta från dem vad gäller skruv och stångmaterial. Vet ej vad de tar för frakt för jag kan ta bilen till dem och hämta normalt dagen efter beställning på nätet. Men Du får komponera dina satser själv
Jämfört Biltema, Clas Ohlson, Hornbach och Bauhaus eller Bygghandlarna har de bra priser och bra service

C
P poba53 skrev:
Men Du får komponera dina satser själv
Komponerar man själv är det inget problem att hitta någon som säljer skruv.
Men betalar man styckepris kostar ju en hyfsat komplett sats tiotusentals kronor, så det känns inte aktuellt.

P pleqtiz skrev:
DUAB har 2 olika bultpaket.

[länk]
[länk]

sen dessa som verka ha flera olika bultsortiment.

[länk]
Alla dom var väl bara förzinkade och inte rostfria? Jag letar också efter rostfria bult-mutter-bricksatser.

• Gilla
lassebrun
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
DUAB har 2 olika bultpaket.

[länk]
[länk]

sen dessa som verka ha flera olika bultsortiment.

[länk]
Besviken man hade blivit när den kom hem och inte innehöll en enda bult .. :dizzy:

• Gilla
  • Haha
nanowire och 3 till
  • Laddar…
C
P pleqtiz skrev:
Här finns ett "rostfritt" alternativ.
[länk]
Det var en trevlig sats vad gäller ingående dimensioner. Dock alldeles för "stor" för mig. Jag tänker mig 10-20 skruv per dimension snarare än hela paket med 50-200 skruv.

Purre
Ska det vara skaplig prislapp så är det väl Jula och Biltema man får vända sig till känns det som.

C
Purre Purre skrev:
Ska det vara skaplig prislapp så är det väl Jula och Biltema man får vända sig till känns det som.
Om de hade haft några hyfsat kompletta satser (med metrisk gänga) hade det kanske varit ett tänkbart alternativ.
Men missförstå mig rätt, med bra pris menar jag att det skall vara betydligt billigare än att köpa skruvarna styckevis.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.