Hade jag sålt mycket byggmaskiner så kanske!? ;)
...nu håller jag mig dock från byggsidan så gott det går.

Vad det gäller priset så har det hänt förr att butiker säljer lockvaror med förlust för att locka kunder. Detta fenomen brukar bli vanligare när det blir sämre tider och kunderna sviker...
 
Köpte min på K-Rauta förra året samma tid. Tror inte att priset var så bra men men det var någon kampanj. OM jag inte mins helt tokigt sa försäljaren något om att om inte dom sålt x antal innan årets slut så fick dom böta till, tror det var, k-rauta centralt. Om det stämmer så kanske det är något sådant.
 
Var inne på K-rauta i Bromma med förhoppningen att hitta samma erbjudande (optimist som jag är). Killen på verktygsavd garvade åt mig när jag berättade om erbjudandet i Partille, trodde mig inte alls. Tyvärr är det för långt till Partille och sågarna är säkerligen slut vid det här laget...
 
Vilken tur att jag inte åkte till K-Rauta i Bromma, det är närmaste K varuhuset för mig men jag tvivlade på att de skulle ha samma fina erbjudande som i Partille så jag helt enkelt sket i att åka dit. Det finns några bra personal där men överlagt så är de nog stadens otrevligaste...
 
Kostade fyra-någonting i malmö i fredags så det är nog någon partille special... :(

Synd, fin såg annars.
Hade gjort sig bra hemma hos mig...
 
På K-rauta i Partille stod det 3995:- med stora röda siffror häromdan som om det skulle vara reapris, så fyndpriset är nog borta nu.
 
Hittar ni den på rea så är ett tips att utnyttja t.ex. Bauhaus prisgaranti; i våras sålde Coop GCM8S för 2495:- ett tag och då passade jag på att köpa den på Bauhaus (som tog 2795:- för den då) för 2495:- minus 12%.
Trevligt när det för en gångs skull går att utnyttja prisgarantier.
 
klos skrev:
Hittar ni den på rea så är ett tips att utnyttja t.ex. Bauhaus prisgaranti; i våras sålde Coop GCM8S för 2495:- ett tag och då passade jag på att köpa den på Bauhaus (som tog 2795:- för den då) för 2495:- minus 12%.
Trevligt när det för en gångs skull går att utnyttja prisgarantier.
Då menar du väl PCM8S?

Jag har i varje fall aldrig sett blå Bosch på Bauhaus... Coop vet jag inget om, men har svårt att tänka mig att de har annat än gröna maskiner.
 
Snailman
jag köpte min gcm8s (blå,med laser och lampa) på k-rauta i april 2008 för 2995 tror dom skulle ha 4500 för den annars..
 
Redigerat:
petersk skrev:
Finns på Byggole, Nacka och Värmdö för 2495 just nu
[länk]
Det är en GCM 800 S och det som skiljer enligt byggole är att den saknar laser och tvingar.
Någon som vet vad skillnaden är mellan GCM 8 S och GCM 800 S?
 
800 saknar laser,lampa och det är glestandad klinga. annars samma
 
Köpte en Bosch PCM8S idag på Bauhaus för 2895 kr. Säg till om den finns billigare i Stockholmsområdet nu, så att jag kan utnyttja Bauhaus prisgaranti!
 
PCM eller GCM?
Den här tråden handlar om GCM8an ;)
 
FredrikR skrev:
PCM eller GCM?
Den här tråden handlar om GCM8an ;)
Ja hoppsan... läste lite för snabbt innan jag skrev.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.