11 545 läst ·
45 svar
12k läst
45 svar
Bra pris på Bosch GCM8S
Hade jag sålt mycket byggmaskiner så kanske!? 
...nu håller jag mig dock från byggsidan så gott det går.
Vad det gäller priset så har det hänt förr att butiker säljer lockvaror med förlust för att locka kunder. Detta fenomen brukar bli vanligare när det blir sämre tider och kunderna sviker...
...nu håller jag mig dock från byggsidan så gott det går.
Vad det gäller priset så har det hänt förr att butiker säljer lockvaror med förlust för att locka kunder. Detta fenomen brukar bli vanligare när det blir sämre tider och kunderna sviker...
Köpte min på K-Rauta förra året samma tid. Tror inte att priset var så bra men men det var någon kampanj. OM jag inte mins helt tokigt sa försäljaren något om att om inte dom sålt x antal innan årets slut så fick dom böta till, tror det var, k-rauta centralt. Om det stämmer så kanske det är något sådant.
Var inne på K-rauta i Bromma med förhoppningen att hitta samma erbjudande (optimist som jag är). Killen på verktygsavd garvade åt mig när jag berättade om erbjudandet i Partille, trodde mig inte alls. Tyvärr är det för långt till Partille och sågarna är säkerligen slut vid det här laget...
Vilken tur att jag inte åkte till K-Rauta i Bromma, det är närmaste K varuhuset för mig men jag tvivlade på att de skulle ha samma fina erbjudande som i Partille så jag helt enkelt sket i att åka dit. Det finns några bra personal där men överlagt så är de nog stadens otrevligaste...
Medlem
· Västra Götaland
· 190 inlägg
På K-rauta i Partille stod det 3995:- med stora röda siffror häromdan som om det skulle vara reapris, så fyndpriset är nog borta nu.
Hittar ni den på rea så är ett tips att utnyttja t.ex. Bauhaus prisgaranti; i våras sålde Coop GCM8S för 2495:- ett tag och då passade jag på att köpa den på Bauhaus (som tog 2795:- för den då) för 2495:- minus 12%.
Trevligt när det för en gångs skull går att utnyttja prisgarantier.
Trevligt när det för en gångs skull går att utnyttja prisgarantier.
Då menar du väl PCM8S?klos skrev:
Jag har i varje fall aldrig sett blå Bosch på Bauhaus... Coop vet jag inget om, men har svårt att tänka mig att de har annat än gröna maskiner.
Köpte en Bosch PCM8S idag på Bauhaus för 2895 kr. Säg till om den finns billigare i Stockholmsområdet nu, så att jag kan utnyttja Bauhaus prisgaranti!