Hej på er!

Vi har haft glädjen och nöjet att få bygga ett eget hus! Om det blir bra eller dåligt hänger ju ofta på om hantverkarna är bra och att de gör sitt jobb på ett effektivt och proffsigt sätt.

Vårt Nybro monterades av en byggfirma som heter HR:s Byggservice och de har gjort ett mycket bra jobb hos oss. Vi anlitade HR:s även till vår övervåning samt andra småjobb runt huset. Samtliga projekt har förts i hamn på ett mycket bra sätt. Håkan Ritzén, som driver företaget, har varit bra och lätt att ha att göra med och inget har varit omöjligt.

Vi rekommenderar därför HR:s Byggservice till er som bygger i östergötland/södermanland!
Info:
HR:s Byggservice
Norrby Sandtorpet
610 41 Ringarum
0703-047617
http://www.allabolag.se/521013JRJF


/Magnus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.