2 549 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Bra Hus/hedlunds/larsson-hus
Vi bygger med BRAHUS ett vansbro. Vårt hus kommer 23:e januari. Vi tycker att BRAHUS har prisvärda hus, de är ej billigast men man får mycket för pengarna "ett reält hus" be å få ett pris samt få en leveransdeklaration( de mailar över den om ni vill), så kan ni läsa er till vad som ingår och hur det är konstruerat.
det tog lite tid att få ritningarna, men vi är än så länge nöjda med vårt val
det tog lite tid att få ritningarna, men vi är än så länge nöjda med vårt val
Hej. vi har stomrest vårt hus i dag. väggar+ takstolar på plats.
Det var väldigt lätt att montera huset, Det stämde nästan på mm, inga skader på fasaden. hade dock lite otur med garaget, vid avlastningen välte alla elementen men det blev inga skador överhuvudtaget. det tycker jag är helt otroligt.Tyder kanske på att det är välsnickrat
Allt material var välpacketerat och det var lätt att hitta det man sökte. Eloge till BRAHUS!
Hoppas bara att resten av husbygget går lika bra som det gjorde idag.
Det var väldigt lätt att montera huset, Det stämde nästan på mm, inga skader på fasaden. hade dock lite otur med garaget, vid avlastningen välte alla elementen men det blev inga skador överhuvudtaget. det tycker jag är helt otroligt.Tyder kanske på att det är välsnickrat
ellie skrev:Hej. vi har stomrest vårt hus i dag. väggar+ takstolar på plats.
Det var väldigt lätt att montera huset, Det stämde nästan på mm, inga skader på fasaden. hade dock lite otur med garaget, vid avlastningen välte alla elementen men det blev inga skador överhuvudtaget. det tycker jag är helt otroligt.Tyder kanske på att det är välsnickratAllt material var välpacketerat och det var lätt att hitta det man sökte. Eloge till BRAHUS!
Skulle vara kul att se lite bilder
Klicka här för att svara