gadeberg #1 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 31 jul 2006 21:57 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 31 jul 2006 21:57 #1 Jag gillar min Bosch med batteri drift. Otroligt smidig. ska kolla modellen sen
P Peter_-_Emma #2 Medlem · 182 inlägg 15 aug 2006 23:00 Peter_-_Emma Medlem 182 inlägg 15 aug 2006 23:00 #2 Jag köpte en Flymo 230v för några år sedan den var ganska dyr för sin klass. Jag tuggade i häcken 2ggr och slängde sen skiten i soporna. Jag har sedan lånat en Stihl bensinare DET kan man kalla häcksax men tyvärr lite dyr för hobby bruk- tror jag
Jag köpte en Flymo 230v för några år sedan den var ganska dyr för sin klass. Jag tuggade i häcken 2ggr och slängde sen skiten i soporna. Jag har sedan lånat en Stihl bensinare DET kan man kalla häcksax men tyvärr lite dyr för hobby bruk- tror jag
Majgårdarna #3 Medlem · x · 4 010 inlägg 16 aug 2006 20:16 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 16 aug 2006 20:16 #3 Har en Bosch 220 och den funkar bra tycker jag. 650 spänn på jula