Måste passa på att tala lite varmt om Colorama i Strängnäs.
Har varit där ett flertal gånger och handlat färg, tapeter och tillbehör. Man blir alltid lika proffsigt och trevligt bemött, trots att man är glad amatör inom måleriets konst. Inte heller försöker de sälja det dyraste där det inte behövs.
Blev t.o.m. mer eller mindre "påtvingad" bärhjälp till bilen som stod parkerad ett par hundra meter bort.

Priserna är väl ganska medelmåttiga. Betalade 1395 för en 10-liters Alcro-Bestå rödfärg. Men priserna spelar mindre roll tycker jag när servicen är utomordentlig.