Hej.
Vi ska slutbesiktiga vårt nybyggda hus. Husleverantören föreslog att låta besiktiga åt oss, men vi vill hellre utse en egen besiktningsman. Känns lite tryggare eller hur... Nu är problemet att vi har inga kontakter, referenser på auktoriserade bra besiktningsmän som kan besiktiga nybyggen, el vvs mm. Tar gärna emot alla förslag ni har, snarast. Gäller Stockholmsområdet. Tack för hjälpen! (i förskott). : )