M@ZE skrev:
bimbosorken :

Nu menar du väl innan dom bytte kodsystem ? då vet jag att det inte var några problem att göra "egna" AU kort osv.

Men efter dom bytt kodsystem så har väl ingen ännu lyckats knäcka kodningen .. eller ?
Nej.

Men det skall ev finnas några åf/demo/installationskort ute. När en installatör anmäler det borta, så dödas det kortet direkt. Men inte samma sak som piratkort.

jocke4u skrev:
4. Jag gillar DEFINITIVT INTE gamla radiotjänst där man tvingar på TV-ägaren ett "abonnemang". SVT/SvRadio avgifter borde falla in under de köpta digitala kanalerna. Jmfr "Jag har en brevlåda, då måste jag betala för den lokala morgontidningen. Men jag vill inte ha den för jag köper kvällstidningen i kiosken. Du måste ha morgontidningen för du har brevlåda säger staten!" PUST!!
När staten släcker det analoga nätet så blir det mycket billigare för dom sägs det, samtidigt lär dom få in mer TV-avgifter då det nog inte blir lika lätt för vissa att påstå att man inte har en TV längre? Det faller kanske in under de digitala kanalerna så att kostnaden hamnar där istället?

Det talas ju annars om att TV avgiften ska skrotas & en multimedia avgift ska tas i stället.. Och den kommer att tas av alla. dvs inget man anmäler..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.