2 920 läst ·
12 svar
3k läst
12 svar
Bosch-tips...
http://www2.blocket.se/view/3077972.htm?l=0&c=1&city=0
Hur kan ni som inte redan är Boschifierade motstå detta?
Hur kan ni som inte redan är Boschifierade motstå detta?
Är faktiskt inne på min tredje blåa Bosch skruvdragare, har varit mycket nöjd med dem. Men de nya modellerna gillar jag inte. Stora, tunga och dåligt balanserade. Det finna flera andra fabrikat på proffsmarknaden idag som är klart mycket attraktivare. Så nästa maskin blir inte blå. Kanske svart/grön istället ? Har en sån sticksåg (och en 85:a) och den är numera favvisen !!
Jag såg en igår som påstod sig ha vunnit ett ex av pioneers värsta platt-TV. Han skulle dock sälja den för han hade redan en lika dan. Pris 55k.Nybyggare skrev:
Hur stor är sannolikheten att en person som just köpt en värsting modell av ett visst märke sedan går och vinner en exakt likadan?
Det var ju inte länge sedan en man haffades efter att ha köpt en mossrivare för 999:-, men när polisen efter kassan bad att få titta i mossrivarkartongen låg fyra skruvdragare värda närmare 20000:- i lådan.
En mossrivare utan kartong fanns på en hylla i varuhuset. Individen var dock ytterst förvånad och hans advokat framhöll att han "var ett olyckligt offer för problem i förpackningsindustrin" :
:
/T
En mossrivare utan kartong fanns på en hylla i varuhuset. Individen var dock ytterst förvånad och hans advokat framhöll att han "var ett olyckligt offer för problem i förpackningsindustrin" :
/T
Klicka här för att svara