varför vill man sälja nya (nästan) maskiner?
Antingen är det skit-grejer ;) eller så är de "lånade"....
 
Matti skrev:
varför vill man sälja nya (nästan) maskiner?
Antingen är det skit-grejer  ;) eller så är de "lånade"....
Det är ju Bosch !! ;) ;) ;)
 
Matti skrev:
varför vill man sälja nya (nästan) maskiner?
Antingen är det skit-grejer  ;) eller så är de "lånade"....
Jag avstår att spekulera i säljarens anskaffningsmetod utan nöjer mig med att tipsa mina forumbröder om en fin uppsättning maskiner till ett bra pris...... 8)
 
MrMagic skrev:
Det är ju Bosch !!   ;) ;) ;)
Ja, har man boschgrejor gäller det att hålla i dom hårt, alla vill ju låna.... ;)
 
Är faktiskt inne på min tredje blåa Bosch skruvdragare, har varit mycket nöjd med dem. Men de nya modellerna gillar jag inte. Stora, tunga och dåligt balanserade. Det finna flera andra fabrikat på proffsmarknaden idag som är klart mycket attraktivare. Så nästa maskin blir inte blå. Kanske svart/grön istället ? Har en sån sticksåg (och en 85:a) och den är numera favvisen !!
 
Bob_the_builder
"Hittade inte annonsen!
Det kan bero på att varan blivit såld och att annonsen raderats av annonsören.
Om du sökt med det sjusiffriga annonsnumret - kontrollera att du skrivit in rätt siffror. "

Borta...
 
Ja ni för skylla er själva, tyckte allt det var lite dålig respons i denna tråd..... ;)
 
Kul citat från en annons jag läste:

"Helt oanvänd i oöppnad förpackning. Kvitto saknas men 100% ärlig"

 
hasse_f skrev:
Kul citat från en annons jag läste:

"Helt oanvänd i oöppnad förpackning. Kvitto saknas men 100% ärlig"

jo, den är fin. :D
 
Verkar otroligt vanligt med folk som köper riktigt dyra grejer, slänga kvittot och sedan sälja dem för några tusen mindre utan att ens öppna förpackningen, snacka om dåliga impulsköp.
 
Nybyggare skrev:
Verkar otroligt vanligt med folk som köper riktigt dyra grejer, slänga kvittot och sedan sälja dem för några tusen mindre utan att ens öppna förpackningen, snacka om dåliga impulsköp.
Jag såg en igår som påstod sig ha vunnit ett ex av pioneers värsta platt-TV. Han skulle dock sälja den för han hade redan en lika dan. Pris 55k.

Hur stor är sannolikheten att en person som just köpt en värsting modell av ett visst märke sedan går och vinner en exakt likadan?
 
Det var ju inte länge sedan en man haffades efter att ha köpt en mossrivare för 999:-, men när polisen efter kassan bad att få titta i mossrivarkartongen låg fyra skruvdragare värda närmare 20000:- i lådan.
En mossrivare utan kartong fanns på en hylla i varuhuset. Individen var dock ytterst förvånad och hans advokat framhöll att han "var ett olyckligt offer för problem i förpackningsindustrin" ::) ::)

/T
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.