Personligen skulle jag ju dra mig för att köpa en kap/ger utan slajd. Blir så mycket mer användbar när den tar upp till 300 mm. Finns ju en PCM8s men huruvida den är är ett bra köp ellr inte har jag ingen aning om. Den lär ju behöva vara åtminstånde 1500 spänn billigare än GCM10s för att överhuvudtaget ha någon plats på marknaden.
Zephir