1 338 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
bosch gts10
Priset är väl kalas?! 
Ja gav 5995:- ex moms för min för ca 1 år sedan.
Enklast är nog att kontakta dom och be dom återkomma med fraktkostnaden, eller lägga en order och invänta kostnaden.
Ja gav 5995:- ex moms för min för ca 1 år sedan.
Enklast är nog att kontakta dom och be dom återkomma med fraktkostnaden, eller lägga en order och invänta kostnaden.
Jag lade till och med en beställning på en sådan när pundet låg långt under 12 spänn och när de fyra dagar senare raspat ur sig vad frakten landade på så låg pundet ökat till 12,20 ;( Tyvärr blev priset mindre bra när frakten adderades -- den gick på 132pund. Nej tack sa jag och bokade av härligheten.
Kan dock tillägga att man inom ramen för de 132punden i frakt kunde få in en TS55:a samt två 1400-skenor.
Kan dock tillägga att man inom ramen för de 132punden i frakt kunde få in en TS55:a samt två 1400-skenor.
Är Axminster så dyra på frakten kan det vara värt att kolla upp dom andra UK butikerna. Har för mig att tex Miles har ett maxfrakt på 30 pund.Masses skrev:
Det måste jag iofs hålla med om. DOCK följer ju priserna på standardfrakter från fraktbolagen inte vikten linjärt och går man utanför en klass trillar man in i en ny som blir tokigt mycket dyrare. Hade Axminster offererat en frakt på £30 för 40kg så blir ju en GTS10:a lite mer intressant 
Var i kontakt med Toolstop för de säljer också den billigt, iallafall för några veckor sedan. Dock så ville de inte skicka den till Sverige pga att den vara för tung/stor.magjo skrev:
Axminster ville inte svara på mail ang. frakt utan vill att man skulle gå igenom hela beställningen och det hade jag inte tid med då men om det stämmer att det kostar 130 pund så är det ju inte värt besväret.
Den går förresten att köpa för 6795inkl på DUAB iofs utan bord.
Klicka här för att svara