1 664 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Bosch GTS 10 XC
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Någon tittar närmare på denna nya stationärsåg? Blådåreviruset har tydligen fått fäste igen (GLM80, GST140, GTS10XC) 
http://www.bosch-professional.com/se/sv/ocs/Verktyg/101303/26179/stationaera-maskiner/gts-10-xc/

http://www.bosch-professional.com/se/sv/ocs/Verktyg/101303/26179/stationaera-maskiner/gts-10-xc/

Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Känns lite surt att man köpte den "gamla" precis innan denna lanserades. Enda tvekan ja hade mot den då va glidstödet, vilket är upphottat på denna nya... menmen den är grymm för övrigt så det är säkert denna med!!
//Oscar
//Oscar
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Vad är poängen med det där glidbordet egentligen? Det ser ju ut som att vinkelanslaget glider som vanligt i den rörliga delen av bordet? Det handlar kanske bara om att få större kapacitet mellan anslag och klinga.
Klicka här för att svara