Funderar på att köpa Bosch nya regelsökare GMS 120 men har inte hittat den i några butiker än i Tyskland eller UK som skickar till Sverige.

Någon som vet om några butiker som fått den i lager än?

/Mats

toolstop har den vart fall.

Nimajneb skrev:
Recension när du fått den

[länk]
Tackar för tipsen, Lawson har lite väl saftig frakt (31£) där ligger Toolstop bättre till.

Avvaktar nog till Rubart eller Seltmann får in den, konstigt nog har de inte den i lager och visste inte heller när dem får det.

/Mats

Kolonist_1 skrev:
Tackar för tipsen, Lawson har lite väl saftig frakt (31£) där ligger Toolstop bättre till.
Verkar vara deras lägsta fraktkostnad till Sverige. Intressant nog var det precis samma fraktkostnad jag fick när jag la en order på skruvautomat, tigersåg och slagborr, alla batterimaskiner och i boxar. :)

Nimajneb skrev:
Recension när du fått den

[länk]
+1... Är så missnöjd med min bosch dmf 10 så nu är jag ute efter något som fungerar... på riktigt.

Äntligen har Rubart fått den i lager.

Viss risk att det snart går en order till Tyskland..... :- ))

/Mats

Pris?

Stefan N skrev:
Pris?
89,99 Euro på Rubart.de

Beställde en GMS från Toolstop, dom hade ju även bra pris på en GWI så det blev en sån med.

Stefan N skrev:
Beställde en GMS från Toolstop, dom hade ju även bra pris på en GWI så det blev en sån med.
Det skall bli kul att höra lite synpunkter när du testat.:)

Sedan är du välkommen i "Vi som äger o hatar GWI" klubben;)

Nja, ibland måste man faktiskt ha en sån.

Nu har jag testat den lite och tycker den fungerar mycket bra. Jag har testat den på reglar och elkablar genom spånskivevägg och den hittade allt som den skulle. Den har belyst display och ljud-ljussignal när den träffar på nåt.

Intressant, den kunde alltså skilja på spånskiva och träreglar?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.