Hej,
Sitter och kollar på en ny lasermätare.
Har kollat lite på youtube recentioner och tycker Bosch GLM 50 C Professional eller Bosch PLR 50 C verkar vara väldigt snarlika. Vilka är era erfarenheter? Från filmerna tycker jag Bosch PLR 50 C verkar ha mycket tydligare display.
De funktioner är två funktioner jag söker:
- Vattenpassfunktion (se bild)
- Avtåndsmätare
Jag behöver INTE bluetooth funktionen.
Eller är det så att ni rekomenderar någon annan lasermätare?
Mvh
4fun
Sitter och kollar på en ny lasermätare.
Har kollat lite på youtube recentioner och tycker Bosch GLM 50 C Professional eller Bosch PLR 50 C verkar vara väldigt snarlika. Vilka är era erfarenheter? Från filmerna tycker jag Bosch PLR 50 C verkar ha mycket tydligare display.
De funktioner är två funktioner jag söker:
- Vattenpassfunktion (se bild)
- Avtåndsmätare
Jag behöver INTE bluetooth funktionen.
Eller är det så att ni rekomenderar någon annan lasermätare?
Mvh
4fun
Produkter som diskuteras: "lasermätare"
Avståndsmätare
Avståndsmätare med laser är ett mycket exakt och effektivt verktyg för att mäta avstånd. De kan användas i flera olika situationer, från att uppskatta dimensioner av ett rum för renovering, till mer komplexa uppgifter inom byggbranschen,
Läs mer
Hej!
Det blev en Bosch GLM 50 C Professional mest för att den är blå och jag är överlag väldigt nöjd med mina andra blå bosch.
Jag är väldigt nöjd med GLM 50 C PRO. Den är stabil enkel att använda. Dock använder jag inga anavcerade funktioner som blåtand
Det blev en Bosch GLM 50 C Professional mest för att den är blå och jag är överlag väldigt nöjd med mina andra blå bosch.
Jag är väldigt nöjd med GLM 50 C PRO. Den är stabil enkel att använda. Dock använder jag inga anavcerade funktioner som blåtand
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden