Är det nån som har denna väska till lasern?
Jag undrar om det finns nått bosch orginalnummer på själva väskan.
Jag har allt innehåll men skulle vilja köpa en väska. Skulle därför haft numret för att kunna googla efter väskan.

• Öppen Bosch verktygslåda för laser med fack för tillbehör, tom på ena sidan och med verktyg på andra.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den går inte att köpa lös dessvärre. Det du kan göra är att beställa följande, vilket är en universallåda och skuminlägg.

1600A012FZ L-Boxx 102
1600A001S0 Foam 102

Såhär har jag i min låda, Då har jag även GLM50 och LR6 i samma låda.
Öppen verktygslåda som innehåller en Bosch GLM50 mätdosa, en LR6 laser mottagare och arrangemang för ytterligare verktyg.
Skapa konto

Det borde finnas att köpa...

T tobbbias skrev:
Såhär har jag i min låda, Då har jag även GLM50 och LR6 i samma låda.
[bild]

Det borde finnas att köpa...
Sorry, den heter LR2 och inte en sexa på slutet.
Försökte hitta de där plastinläggen, det är 2 st. Men det verkade jävligt svårt.. :/

NU så: den som söker finner: Den vänstra plastinsatsen hette visst såhär:
Plastinsats för Bosch L-BOXX verktygslåda, öppen och tom.
Skapa konto

Den högra heter tydligen såhär:
Svart plastinsats för Bosch L-BOXX 136 anpassad för GLL tillbehör.

. L-boxxen tror jag är en helt vanligt standard låda. Den är lite större än den du visade på bilden dock... Men har fungerat mkt bra.

Jag skulle vilja ha tag i dekalen på utsidan till GLL 3-80 CG boxen, finns dom att köpa tro?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Jag skulle vilja ha tag i dekalen på utsidan till GLL 3-80 CG boxen, finns dom att köpa tro?
Har aldrig sett men skulle också uppskatta om man kunde köpa org dekaler till L-boxxarna.
Villhöver en GEX150Turbo.

Menar ni den där dekalen?

Bosch L-boxx med en produktdekal visande verktyg och modellnummer på kanten av boxen.
Skapa konto

Du kan väl klistra på exakt vad som helst... De är ju där för att du inte ska behöva öppna varenda L-boxx du har för att se innehållet gissar jag...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
Menar ni den där dekalen?

[bild]

Du kan väl klistra på exakt vad som helst... De är ju där för att du inte ska behöva öppna varenda L-boxx du har för att se innehållet gissar jag...
Precis den, dock är vi båda ute efter originalet, inte "vad som helst" :)

• Gilla
Stefan N
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Precis den, dock är vi båda ute efter originalet, inte "vad som helst" :)
Jag sökte på det numret som stod på dekalen men hittade inget alls på google. Sen så är det 2 st sådana dekaler fast dem är lite olika.
Men det går ju alltid att gå till en professionell dekal-makare och skriva ut två sådana... Men lär ju kosta nästan i samma trakt som 2 nya L-boxxar :(

T tobbbias skrev:
Jag sökte på det numret som stod på dekalen men hittade inget alls på google. Sen så är det 2 st sådana dekaler fast dem är lite olika.
Men det går ju alltid att gå till en professionell dekal-makare och skriva ut två sådana... Men lär ju kosta nästan i samma trakt som 2 nya L-boxxar :(
Haha ja, jag får nog leva med att den omärkta är GEX150, dock har inte de äldre L-boxxarna etiketten på sidan så även där hade lite dekaler varit fint, men det är ju lite av ett ilandsproblem.
Kanske värt att i mitt fall ordna en mer lämplig förvaring än en gammal dörrlös garderob som får agera hylla.

• Haha
tobbbias
  • Laddar…
Jag har två oanvända väskor med inredning om någon behöver.

Mailade bosch, här är svaret.

• E-post från BOSCH Kundtjänst angående köp av universallåda och inlägg för GLL 3-80P.
    Skapa konto
Björn Melander Björn Melander skrev:
Jag har två oanvända väskor med inredning om någon behöver.
Är det väskor för laser? Bild?

Vill ha en riktig väska... Jag har dålig erfarenhet av foam grejer. Bosch foam verka vara skuren i bitar man plockar bort. Sådana små bitar brukar ramla bort av sig själv efter ett tags användning vilket jag anser värdelöst.

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.