FredrikR #16 Tidsoptimist · Dalarna · 19 131 inlägg 15 jan 2020 08:00 FredrikR Tidsoptimist Dalarna 19 131 inlägg 15 jan 2020 08:00 #16 Du kan ju stoppa i ett 4Ah batteri och då bör du klara dig en bra stund. Sen beror det ju så klart på hur mycket man trycker, hur ojämnt osv.
Du kan ju stoppa i ett 4Ah batteri och då bör du klara dig en bra stund. Sen beror det ju så klart på hur mycket man trycker, hur ojämnt osv.
M Maximarcus #17 Medlem · Stockholm · 501 inlägg 15 jan 2020 09:40 Maximarcus Medlem Stockholm 501 inlägg 15 jan 2020 09:40 #17 A Anders_Nilsson skrev: Jo jag använder slipplatta på handtag men nu var diskussionen väggar och jag ville mest få en uppfattning om kapaciteten i en laddning. Diskussionen gällde väl gipsskarvar? Till det använder man inte en multimaskin, även om batteriet skulle räcka hela dagen.
A Anders_Nilsson skrev: Jo jag använder slipplatta på handtag men nu var diskussionen väggar och jag ville mest få en uppfattning om kapaciteten i en laddning. Diskussionen gällde väl gipsskarvar? Till det använder man inte en multimaskin, även om batteriet skulle räcka hela dagen.