Jag vet att jag för ett par månader sedan hittade ett företag som gjorde "måttanpassade" funkisfönster och altandörrar i trä. Jag kunde på hemsidan bläddra bland alla deras modeller och mått. De gjorde även pardörrar (altan) där man kunde bestämma hur långt ner fönstret skulle gå. Man kunde även välja hur många glas eller vilken glastyp det skulle vara för att påverka isolervärdet. Har även för mig att man kunde välja om det skulle vara obehandlat trä men är lite osäker på det. Jag har nu letat efter samma företag/hemsida i timmar utan resultat och HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN. Om någon har ett tips på vad det kan vara så hojta gärna till!

ps. hittade även en anteckning där jag skrivit att det fasta fönstret (1) skulle kosta 4455 och dörrparet skulle kosta 12185 om det skulle kunna vara en ledtråd.

Edit: Hittade en bild på google på hur dörrparen såg ut! Men hittar fortfarande inte tillverkaren...

• Ett par altandörrar i trä med stora glasrutor upp till halva dörrens höjd och obehandlad träfinish.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Hittat! polarfonster.se

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.