S Steve #1 Medlem · 22 inlägg 24 maj 2006 23:50 Steve Medlem 22 inlägg 24 maj 2006 23:50 #1 hur tar man lös lådorna ur stommarna , och hur lossar man lådfronten från lådan ?? har slarvat (trött) och fått lite xtra jobb .. mvh
hur tar man lös lådorna ur stommarna , och hur lossar man lådfronten från lådan ?? har slarvat (trött) och fått lite xtra jobb .. mvh
Bob_the_builder #2 Medlem · 2 037 inlägg 24 maj 2006 23:53 Bob_the_builder Medlem 2 037 inlägg 24 maj 2006 23:53 #2 Dra ut lådan och lyft/lirka lite så lossar de ur skenorna. Fronten lossas med en spärr som sitter under den lilla plastluckan på lådsidan.
Dra ut lådan och lyft/lirka lite så lossar de ur skenorna. Fronten lossas med en spärr som sitter under den lilla plastluckan på lådsidan.
S Steve #3 Medlem · 22 inlägg 25 maj 2006 08:58 Steve Medlem 22 inlägg 25 maj 2006 08:58 #3 nu fick jag lös fronten , man vred i ett stjärnmejselspår bakom plastluckan