Såg också detta imorse.. är det något att ha? Vore ju trevligt att titta på den i sin lokala classebutik, men den kanske bara säljs på deras websida?
 
Jahapp, slog till på en på lunchen i alla fall.. får hoppas att det var en bra affär. Den kan väl knappast vara sämre än min noname-dragare från biltema iaf :)

Som kuriosa kan jag nämna att det var ett annat par där samtidigt som tog en till sig själva, men funderade på om de inte hade nån släkting eller dyl de skulle köpa till då det var så billigt :)
 
Tackar för tipset Ceson.
Köpte mig en här i Skövde. Det fanns bara 2-3 kvar efter mitt köp.
Nu väntar vi på att batteriet är fulladdat.
 
Klart prisvärd och bra maskin. Köpte en sådan själv hos Silvan för ett par månader sedan dock till priset 1300kr. :(
 
A
Attans att man är för slö :( Nu har den utgått på hemsidan, och jag som behöver en skruvdragare.
 
Amarace skrev:
Attans att man är för slö :( Nu har den utgått på hemsidan, och jag som behöver en skruvdragare.
Det är inte det samma som att maskinen är slut såld i butikerna, seså! res på dig och åk! :D
 
Nu är den slutsåld :( fasen oxå...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.