4 335 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Borrmaskin/skruvdragare AEG BS 14 X LI.
Clas i sjön säljer denna nu för 999:-
http://http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=52050452
http://http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=52050452
Redigerat:
Jahapp, slog till på en på lunchen i alla fall.. får hoppas att det var en bra affär. Den kan väl knappast vara sämre än min noname-dragare från biltema iaf 
Som kuriosa kan jag nämna att det var ett annat par där samtidigt som tog en till sig själva, men funderade på om de inte hade nån släkting eller dyl de skulle köpa till då det var så billigt
Som kuriosa kan jag nämna att det var ett annat par där samtidigt som tog en till sig själva, men funderade på om de inte hade nån släkting eller dyl de skulle köpa till då det var så billigt
Medlem
· Västra Götaland
· 9 inlägg
Nu är den slutsåld
fasen oxå...
Klicka här för att svara