Hej,
Jag och min sambo med våra barn 3 och 5 år ska bygga i Ljungsbro. Vi bokade tomt idag men vi har inte bestämt vilket hus ännu...

Är det någon fler här på forumet som funderar på, eller ska bygga där oxå?
 
Det verkar som att jag blir utan grannar... :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.