ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 995 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 995 inlägg
Finns det en fråga här eller vill du bara visa installationen? någon till jolly kan du väl klämma in i det där utrymmet ser det ut som, men visst jag håller med, alla dessa drivdon tar plats.
Vad är det för skydd du använt över ledarna (på sekundärsidan?)? är det ett lite för stort avskal eller något som är gjort just för ändamålet?
Vad är det för skydd du använt över ledarna (på sekundärsidan?)? är det ett lite för stort avskal eller något som är gjort just för ändamålet?
Det är väl egentligen ingen fråga kanskeullberg skrev:Finns det en fråga här eller vill du bara visa installationen? någon till jolly kan du väl klämma in i det där utrymmet ser det ut som, men visst jag håller med, alla dessa drivdon tar plats.
FK med för stor PV-slang, på primärsidan är det.
Men som sagt så går det att få plats med lite mer om t.ex. kulodosorna flyttas upp en bit. Själv hade jag gjort det ordentligt med U-56-dosor med rörstuts och dragavlastning till RKK 4G1,5 som vidarematning till drivarna
Men som sagt så går det att få plats med lite mer om t.ex. kulodosorna flyttas upp en bit. Själv hade jag gjort det ordentligt med U-56-dosor med rörstuts och dragavlastning till RKK 4G1,5 som vidarematning till drivarna
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Mjukstängare Ikea kök börjar bli dåliga
Kök -
Elementsus nu när det börjar bli varmt ute
Värme allmänt -
Börjar det inte bli lite kallt?
Ved, Pellets, Flis -
Electrolux EWT1201, maskin startat men börjar tömmma vatten nästan direkt. Felkod blinkar 3ggr om och om igen.
Vitvaror -
Hjälp, var börjar man?!! Carport ska bli bostadsyta
Utbyggnad och tillbyggnad