2 901 läst ·
13 svar
3k läst
13 svar
Bordssåg Justersåg köpes
Hej på er!
Jag är ute efter en bordssåg/justersåg. Efter många veckors letande så provar jag här. Var inne ett tag på att köpa en kinamaskin antingen SIP 01332 eller en Nova MJ2325B. Eftersom jag max skulle vilja lägga runt 15k och att jag har begränsat med utrymme så är jag ute efter en såg med t-spår på båda sidor om klingan framför en släde som går till vänster om klingan. Jag har hittat en Wadkin på björklunds maskiner som ser lockande ut men tänkte kolla med er vad ni säger och om det är någon här som har en såg till salu. Den ska helst väga under 200kg men arbetsbord i gjutjärn vill jag att den ska ha. Sett att många rekommenderar Ejca L-18 och en sån var ute på blocket för ett litet tag sen men det missade jag tyvärr.
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Johan
Jag är ute efter en bordssåg/justersåg. Efter många veckors letande så provar jag här. Var inne ett tag på att köpa en kinamaskin antingen SIP 01332 eller en Nova MJ2325B. Eftersom jag max skulle vilja lägga runt 15k och att jag har begränsat med utrymme så är jag ute efter en såg med t-spår på båda sidor om klingan framför en släde som går till vänster om klingan. Jag har hittat en Wadkin på björklunds maskiner som ser lockande ut men tänkte kolla med er vad ni säger och om det är någon här som har en såg till salu. Den ska helst väga under 200kg men arbetsbord i gjutjärn vill jag att den ska ha. Sett att många rekommenderar Ejca L-18 och en sån var ute på blocket för ett litet tag sen men det missade jag tyvärr.
Tack på förhand!
Produkter som diskuteras: "arbetsbord"
Arbetsbord Master 600 Wolfcraft
Ergonomiskt bord för varje kroppshålling
1 999 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västerbotten
· 132 inlägg
Föreslår att du postar i verktygsforumet. Då får du kanske bättre respons på din fråga.
https://www.byggahus.se/forum/forums/verktyg-maskiner-fordon.67/
https://www.byggahus.se/forum/forums/verktyg-maskiner-fordon.67/
Har en Wadkin klyvsåg enl.dina önskemål fint skick .Om de verkar intressant hör av dig.Foto vid intresse.
Telefon 070-2111458
Telefon 070-2111458
S silvesurfarn skrev:Hej på er!
Tack på förhand!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden