Vi skall byta kök och har tittat på flera olika tillverkare. Vi tycker att bemötandet och priset var bra hos Bomankök. Vi kommer att behöva special beställa 75% av skåpen när det gäller höjd och djup och Bomankök är den enda som inte sett detta som något problem eller tagit flera tusen extra per skåp.
Det enda jag har svårt att hitta är referenser av människor som anlitat dem-
Finns det någon här som har erfarenheter?

//Hanela
 
Min mor&far köpte sitt kök därifrån i höstas, mycket fin kvalite skulle jag vilja påstå!va lite småfel men dom rätta till de utan problem! Mvh Per
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.