P petersk #1 Medlem · 152 inlägg 17 feb 2008 18:45 petersk Medlem 152 inlägg 17 feb 2008 18:45 #1 Jag "råkade" trycka in låhållaren på mina Blum lådor från Kvik. Enkelt att trycka in, omöjlig att få bort. Vill ju helst montera lådfronten också. Någon som det hur jag gör?
Jag "råkade" trycka in låhållaren på mina Blum lådor från Kvik. Enkelt att trycka in, omöjlig att få bort. Vill ju helst montera lådfronten också. Någon som det hur jag gör?
E ejwbegysv #2 Medlem · Gävleborg · 1 006 inlägg 17 feb 2008 19:12 ejwbegysv Medlem Gävleborg 1 006 inlägg 17 feb 2008 19:12 #2 Lådhållaren? Jag har 50kgs lådaorna och man drar ut lite och lyfter för att få lös lådorna...
Fredrik.engdahl #3 Medlem · Skåne · 1 209 inlägg 17 feb 2008 20:38 Fredrik.engdahl Medlem Skåne 1 209 inlägg 17 feb 2008 20:38 #3 om du menar spärren som håller fronten så sitter där ett kryss spår i metall där man justerar lådan , in med en skruvmejsel och vrid om .
om du menar spärren som håller fronten så sitter där ett kryss spår i metall där man justerar lådan , in med en skruvmejsel och vrid om .