Jag "råkade" trycka in låhållaren på mina Blum lådor från Kvik. Enkelt att trycka in, omöjlig att få bort. Vill ju helst montera lådfronten också. Någon som det hur jag gör?
 
Lådhållaren? Jag har 50kgs lådaorna och man drar ut lite och lyfter för att få lös lådorna...
 
om du menar spärren som håller fronten så sitter där ett kryss spår i metall där man justerar lådan , in med en skruvmejsel och vrid om .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.