Metallsvarv Schuchardt & Schutte med tillbehör och bänkskiva i garage, omgiven av verktyg och diverse material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Äldre snickarbänk i trä med skruvstäd och verktygshylla fylld med verktyg, placerad mot en vit vägg på betonggolv.
Skapa konto
Gammal pelarborrmaskin i ett garage eller verkstad, med fönster i bakgrunden och diverse verktyg och material liggande runt omkring.
Skapa konto

• Gilla
nevinator och 2 till
  • Laddar…
T
Hoppas du förstår att du, @Frustrator är en förutsättning för att den här tråden ska vara så himla bra dom den är! Är inte på den lite hela tiden då det kan komma upp något intressant (är sugen på en billig o bra bandsåg eller någon "multimaskin").
Så tack så mycket!

• Gilla
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
Inca bandsåg i grönt på ett trärbord utomhus, placerad på gräs bredvid en altan.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
T TechChad skrev:
Hoppas du förstår att du, @Frustrator är en förutsättning för att den här tråden ska vara så himla bra dom den är! Är inte på den lite hela tiden då det kan komma upp något intressant (är sugen på en billig o bra bandsåg eller någon "multimaskin").
Så tack så mycket!
Tack :)
Tyvärr tar mitt riktiga liv lite för mycket tid ibland så kvaliten på bevakningen varierar..

• Haha
TechChad
  • Laddar…
Tyvärr inte Blocket, men ändock ett tips.

• Grön plan- och rikthyvel av märket Clas Ohlsson i en trädgård, annonserad för försäljning. Saknar av/på-knapp.
    Skapa konto
Krilleman
T TechChad skrev:
Så tack så mycket!
Jag håller med, @Frustrator är kungen av denna tråden.

Jag sitter än så länge och hyr mitt boende, men när jag väl köper ett eget så hoppas jag att @Frustrator håller i sitt fina arbete. 👍👍🌞😀

Tex, spånsugen ovan är ju värd var enda krona!!!! (300:- )

Spånsug till salu för 300 kr, placerad på golvet i en verkstadsmiljö med bilar i bakgrunden.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Tyvärr inte Blocket, men ändock ett tips.
Finns en tråd för Marketplace-tips också.
Bra att hålla isär då det finns folk som inte har fb, surt att tipsas om saker man inte kan se ;)

• Gilla
jawen och 4 till
  • Laddar…
Vinkelfräs i en verkstad med brandsläckare på väggen och olika föremål som en hink och en plastpåse på golvet.
Skapa konto

Blå snickerimaskin med justerbord, hyvel och spånsugsanslutning i garageverkstadsmiljö. Säljes för 5 000 kr.
Skapa konto

Äldre bandlip av metall med motor och strömbrytare, placerad på en utomhusyta med gräs och jord.
Skapa konto

Tycker pådraget sitter konstigt?

• Gilla
fatsug
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Tycker pådraget sitter konstigt?
Tror pådraget är löst, dvs det är kopplat på sladden bara.

😉

Gammal grön metallkallsåg på lastpall, synliga tecken på användning. Bakgrund består av lagerutrymme med kartonger och föremål.
Skapa konto
Stor bandslip i en verkstad omgiven av verktyg och påsar.
Skapa konto
Slipmaskin Tormek 250 på ett bord i en verkstad, utan tillbehör, omgivet av verktyg och träbitar.
Skapa konto
Grön pelarslipmaskin Arboga 308 på hjulförsedd träplattform mot grå bakgrund.
Skapa konto

Gammal gårdsmotor på träställning med järnhjul, kablar och remskiva, placerad på gräsmatta. Motor till salu för 700 kr.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.