Träsvarv med blått och gult hus, monterad på svart ställning, inne i verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

stigen stigen skrev:
Jag har skickat en förfrågan om det finns kvar.
Tyvärr såld!

Stor bandsåg i ett verkstadsutrymme.

ullberg ullberg skrev:
Kan väl inte finnas kvar? Står ju 2 dagar sedan, nu har jag inte FB så vet inte om det är annan omsättning där men på blocket skulle väl det där vara borta på en timme, trots att det är ett Basis och inte ett CMS.såld. Tyvärr inte till mig

Om det nu inte är något trasigt på / konstigt med det, som sagt har inte FB och kan inte se annonsen.

Om det faktiskt finns kvar så håller jag med, skynda att köp, jag är själv lite sugen trots att jag redan har ett CMS med fräsmodul…

/U

En rejäl radialarmssåg för ett bra pris Radialarmssåg på robust stativ i en verkstadsinställning med röd bil i bakgrunden.
Skapa konto

Använd begagnad rikthyvel på en pall utomhus, annonserad för försäljning.
Skapa konto

J JFrisk skrev:
[bild] Borde väl vara ett fynd?
Robland justersåg 750kr

[länk]
Fullt fungerande såg och väldigt många som velat köpa. En kommer och tittar ikväll. Utmaningen är nog att få med sig monstret. Jag står på en lång intressentlista och de ska välja någon som de tycker förtjänar att få den om inte den som kommer ikväll tar den.

• Gilla
JFrisk och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Fullt fungerande såg och väldigt många som velat köpa. En kommer och tittar ikväll. Utmaningen är nog att få med sig monstret. Jag står på en lång intressentlista och de ska välja någon som de tycker förtjänar att få den om inte den som kommer ikväll tar den.
Nu håller vi tummarna...

//Ronnie

Begagnad Solberga svarv i blått och gult i en verkstadsmiljö, till salu för 3 000 kr.
Skapa konto

B
B breakman skrev:
Inte Blocket utan på Facebook. Står inget pris så det kanske kan bli ett fynd.
[länk]

[bild]
1 kr...

Det är nog en stadig best det där. Utmaningen är att få hem den mer än den där enkronan. Den säljs ju under kategorin ”tyngdlyftningsutrustning”.

Är väl ”bara” att ta en kranbil och hämta…..?
Men bör ju ha en snickarverkstad att ställa den i först…… ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.