Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Behöver bli av med dessa högar, har frågat runt olika företag men de är ganska dyrt någon som vet hur jag kan göra på billigaste sättet?
ja
Jag vet inte är nyinflyttad här, och har inga kontakter alls :/
Lägg ut frågan på nån lokal facebookgrupp? Skaffa spade och skottkärra, hyr en släpvagn och kör det till återvinningen?
Jag tror inte någon här på forumet kan hjälpa dig. Särskilt inte eftersom vi inte vet vart i landet du bor.
Jag tror inte någon här på forumet kan hjälpa dig. Särskilt inte eftersom vi inte vet vart i landet du bor.
bara dom 2 framför trallen
Ja, har gjort de men tyvärr inga svar.useless skrev:
Jasså syns de inte?
Bor i lite utanför Örebro.
Jag håller med men dock med reservationen att jag tycker det är väldigt svårt att se vilka volymer det handlar om. Bilderna är helt enkelt för otydliga anser jag. Men handlar det bara om några skottkärror är det väl bara att plana ut jorden jämt över ytan.Maskintok skrev:
Ja det är förvisso sant..Alfredo skrev:
Men jag kan bara utgå från bilderna..
Och det jag ser hade jag anlagt gräsmatta utav... Eller fyllt igen gropar nu på våren med...
