3 603 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Blekinge - Slättanäs.
Någon som är på g?
Jag o min sambo är på G att köpa hus. Fick "nys" om Slättanäs nu i helgen då vi var på en villavisning av Smålandsvillan där. Det verkar vara ett mkt trevligt ställe.
Hur har det "gått" för er?
Har ni köpt på Slättanäs?
Mvh/
Hur har det "gått" för er?
Mvh/
Ja vi har köpt där, men börjar bygga först i Mars -08. Kanonområde verkar det som, och bra småbåtshamn.
Vad ska ni bygga för nåt?
Vad ska ni bygga för nåt?
Vi var sugna att bygga Villa västervik Smålandsvillan där men sen hittade vi ett till salu på hemnet istället!
Så det blev i Ronneby istället!
( Smålandsvillan)
Vad ska ni bygga?
Mvh
Så det blev i Ronneby istället!
Vad ska ni bygga?
Mvh
Klicka här för att svara