1 995 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Blåsor på gammal vävtapet...
Är det någon som sitter inne med något gammalt knep för att ta hand om blåsor på gammal vävtapet som uppenbarats vid målning.
Gör en "snabbrenovering" på hus för att bo in oss innan riktig renovering, dock blir det blåsor på tapeten vid första strykning, har nu torkat ett dygn och blåsorna är kvar.
Vet att detta kan vara knepigt, men det kanske finns någon teknik som enkelt tar hand om problemet som beskrivits..
Tack på förhand..
K
Gör en "snabbrenovering" på hus för att bo in oss innan riktig renovering, dock blir det blåsor på tapeten vid första strykning, har nu torkat ett dygn och blåsorna är kvar.
Vet att detta kan vara knepigt, men det kanske finns någon teknik som enkelt tar hand om problemet som beskrivits..
Tack på förhand..
K
Tack för ditt svar Raceman, drog dock ner tapeterna i går...
Det blev ca 300 bubblor så det var inte hållbart.
Detta arbete väl påbörjat så insåg jag att det var nog till det bästa, det var rena rama turen att de satt uppe en gång, det tog mig 10 minuter att "klä av" rummet. Nu är det bara bredspackling och tapetsering kvar ;-)
Inget blir så enkelt som man tänkt....
K
Det blev ca 300 bubblor så det var inte hållbart.
Detta arbete väl påbörjat så insåg jag att det var nog till det bästa, det var rena rama turen att de satt uppe en gång, det tog mig 10 minuter att "klä av" rummet. Nu är det bara bredspackling och tapetsering kvar ;-)
Inget blir så enkelt som man tänkt....
K
Klicka här för att svara