2 523 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Blandare, hål i diskbänk, diskmaskinsavstängning...
Hej!
Jag behöver råd kring blandare.
Köksblandare med utdrabar handdusch, diskmaskinsavstängning, och som faller mig i smaken var en svår kombo och nu tittar jag på alternativ, som tex att ha separat handdusch eller separat diskmaskinsavstängning.
-Hålpunch har jag kollat på men vet inte om jag törs. Om jag vill få ett hål borrat av någon som kan det bra, vart vänder jag mig då? Plåtverkstad ger bara bilverkstäder som resultat.
-Sneglar även på fjärrstyrd avstängning från Oras. Någon som har erfarenhet?
-Lång Strålsamlare som jag skruvar dit vid behov, någon som har använt en sådan och kan dela erfarenhet? Har läst att de går sönder/kloggar igen. https://www.bauhaus.se/stralsamlare-med-slang-dusch.html
Tack på förhand!
Jag behöver råd kring blandare.
Köksblandare med utdrabar handdusch, diskmaskinsavstängning, och som faller mig i smaken var en svår kombo och nu tittar jag på alternativ, som tex att ha separat handdusch eller separat diskmaskinsavstängning.
-Hålpunch har jag kollat på men vet inte om jag törs. Om jag vill få ett hål borrat av någon som kan det bra, vart vänder jag mig då? Plåtverkstad ger bara bilverkstäder som resultat.
-Sneglar även på fjärrstyrd avstängning från Oras. Någon som har erfarenhet?
-Lång Strålsamlare som jag skruvar dit vid behov, någon som har använt en sådan och kan dela erfarenhet? Har läst att de går sönder/kloggar igen. https://www.bauhaus.se/stralsamlare-med-slang-dusch.html
Tack på förhand!
Redigerat:
Vill du inte borra själv så åk ner till närmsta mekaniska verkstad alternativt ventilations firma så borde det ordna sig. När det gäller den långa strålsamlaren så får man byta i bland och tycker du att det blir kalkavlagringar så lägg strålsamlaren i ättikas bad över natten.
Jag har installerat en fjärrstyrd diskmaskinsavstängning från Oras nyligen.
Jag tycker den fungerar helt ok och inga problem att installera den , har bara inte gjort upp med frugan var knappen ska sitta ännu...
Jag tycker den fungerar helt ok och inga problem att installera den , har bara inte gjort upp med frugan var knappen ska sitta ännu...
Klicka här för att svara