M Myrin #1 Medlem · 273 inlägg 29 maj 2005 23:34 Myrin Medlem 273 inlägg 29 maj 2005 23:34 #1 Hej Vi tog bort ett par meter oxelhäck för att få en ny infart på tomten. På "gaveln" av oxelhäcken är det nu bladlöst. Hur skall vi se till att även denna del blir grön och fin? /Zeb
Hej Vi tog bort ett par meter oxelhäck för att få en ny infart på tomten. På "gaveln" av oxelhäcken är det nu bladlöst. Hur skall vi se till att även denna del blir grön och fin? /Zeb
Hemmakatten #2 Medlem · 12 268 inlägg 30 maj 2005 11:10 Hemmakatten Medlem 12 268 inlägg 30 maj 2005 11:10 #2 Beskär/klipp gaveln på häcken lite grann hela vägen uppifrån och ner. Den kommer då att bryta nya skott och häcken blir grön även där.
Beskär/klipp gaveln på häcken lite grann hela vägen uppifrån och ner. Den kommer då att bryta nya skott och häcken blir grön även där.
M m1nn13 #3 Medlem · 163 inlägg 30 maj 2005 22:03 m1nn13 Medlem 163 inlägg 30 maj 2005 22:03 #3 Bara att vänta och se alltså, blad saknas för att inget ljus nått dessa grenar tidigare!