Hej

Vi tog bort ett par meter oxelhäck för att få en ny infart på tomten. På "gaveln" av oxelhäcken är det nu bladlöst. Hur skall vi se till att även denna del blir grön och fin?

/Zeb
 
Hemmakatten
Beskär/klipp gaveln på häcken lite grann hela vägen uppifrån och ner. Den kommer då att bryta nya skott och häcken blir grön även där.
 
Bara att vänta och se alltså, blad saknas för att inget ljus nått dessa grenar tidigare!
:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.