Efter mitt senaste "Epoxi harts projekt" har jag varit lite rastlös... ville hitta på något att fixa till hemma...
Som tur var så märkte jag att tapeter under fönsterbrädan släppte... flera lager av tapeter. Med lätta handen kunde man enkelt dra ner de tapeter som lossnade.
Under senaste månaden hade jag satt dit en Unifi puck.
När tapeterna åkte av så fick jag en idé om att måla väggen till något coolt och använda Unifi pucken som en del av mönstret. Ni som inte vet vad det är och hur det ser ut, här får ni en bild:
Det är en WiFi AP - om någon undrar vad det är.
Fick för mig att måla ett svarthål med alla stjärnor runt om och Unifi bland dem.
Har bollat runt ganska mycket och har nästan bestämt mig men vill gärna höra era åsikter/tankar.
Här är det jag fastnat för:
Bild nummer 1 är cool men kan vara svår att måla.
Bild 2 är nog lättast men utan att det "händer" något
Bild 3 är dynamisk men kan också vara svår att måla
Bild 4 är hypnotiserande och futuristisk på alla sätt dock kan det uppstå problem att måla raka linjer
Bild 5 är bra cool och sluckande...
Kom med era synpunkter och tankar. Kanske även egna förslag.
Som tur var så märkte jag att tapeter under fönsterbrädan släppte... flera lager av tapeter. Med lätta handen kunde man enkelt dra ner de tapeter som lossnade.
Under senaste månaden hade jag satt dit en Unifi puck.
När tapeterna åkte av så fick jag en idé om att måla väggen till något coolt och använda Unifi pucken som en del av mönstret. Ni som inte vet vad det är och hur det ser ut, här får ni en bild:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Det är en WiFi AP - om någon undrar vad det är.
Fick för mig att måla ett svarthål med alla stjärnor runt om och Unifi bland dem.
Har bollat runt ganska mycket och har nästan bestämt mig men vill gärna höra era åsikter/tankar.
Här är det jag fastnat för:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Bild nummer 1 är cool men kan vara svår att måla.
Bild 2 är nog lättast men utan att det "händer" något
Bild 3 är dynamisk men kan också vara svår att måla
Bild 4 är hypnotiserande och futuristisk på alla sätt dock kan det uppstå problem att måla raka linjer
Bild 5 är bra cool och sluckande...
Kom med era synpunkter och tankar. Kanske även egna förslag.
Med min konstnärsskicklighet så hade jag köpt en tryckt tavla med önskat motiv på.
Monterar man wifit mitt på tavlan så kan man ju också dra ett hål genom mittpunkten så att sladden hamnar bakom alltihopa. lär ju inte behövas mycket mer än 0,5 cm list för det.
Jag hade alltså använt dina bilder, beställt en tryckt tavla och monterade den med lite list bakom istället för att måla.
Monterar man wifit mitt på tavlan så kan man ju också dra ett hål genom mittpunkten så att sladden hamnar bakom alltihopa. lär ju inte behövas mycket mer än 0,5 cm list för det.
Jag hade alltså använt dina bilder, beställt en tryckt tavla och monterade den med lite list bakom istället för att måla.
Klicka här för att svara