20 348 läst ·
103 svar
20k läst
103 svar
Black Friday - Tips
Har inte hittat någon vettigt prissatt domino i sverige..M magnlar skrev:
Här är ett kit jag har haft i min varukorg på axminster länge. Blir det något billigare under black friday så slår jag till.
http://www.axminster.co.uk/festool-domino-df-500-q-set-jointer-assortment-1060-package-deal-717297
Ni får gärna hojta ifall det dyker upp ett knallpris någon annanstans.
Den är inte dåiig prissatt, bara systalner med dominos kostar strax över 2k. Fast det känns mer ekonomiskt smart att köpa lösa dominos i påsar. Dvs. man köper det man verkligen behöver.. Eller tänker jag fel?W wiz skrev:
Hojta gärna till om nån hittar ett bra pris på en mutterknack, gärna komplett med batteri.
Måste kolla min Hitachi skruvdragare men något år på nacken om dom batterierna funkar ifall det räcker med naken maskin
Måste kolla min Hitachi skruvdragare men något år på nacken om dom batterierna funkar ifall det räcker med naken maskin
Vet inte om det har med svarta fredagen att göra men Proffsmagasinet har Bosch GAM 270 MFL för 1995:-, bör väl vara bra pris? Sugen men frågan är om det är värt pengarna, har ett specifikt fall där vinkelmätaren verkligen skulle vara behjälpligt men frågan är om blir det en dammsamlare sen. Korslaser och vattenpass har jag redan. Beslut beslut...
Produkter som diskuteras: "vinkelmätaren"
Vinkelmätare Starrett
Ger dig geringsvinkeln
1 424 kr inkl moms
Läs mer
Nej det är ett svårslaget pris, allt det där extra till ungefär samma pengar som utan i Sverige.M magnlar skrev:
Sen har jag egentligen ingen aning vilka dominos som kommer bli använda, så jag tänker att det inte är helt fel att ha ett gäng olika att välja bland
Du hittar den även på Toolab för 45 kr mindre om du hellre handlar där: https://www.toolab.se/produkt/Bosch-GAML-270-FL-Vinkelmatare-60cmengs skrev:
Vet inte om det har med svarta fredagen att göra men Proffsmagasinet har Bosch GAM 270 MFL för 1995:-, bör väl vara bra pris? Sugen men frågan är om det är värt pengarna, har ett specifikt fall där vinkelmätaren verkligen skulle vara behjälpligt men frågan är om blir det en dammsamlare sen. Korslaser och vattenpass har jag redan. Beslut beslut...
Domino-Sys kommer ju även med de 5? olika fräsståls-storlekarna.M magnlar skrev:
De bör väl kosta nån krona bara dom.
135:- för en Superior XT, slå till läge för alla som behöver en bra fogsvans, och man kan alltid ha mer än en.hsd skrev:
1500:- för Bahco domkraften där de finns kvar är riktigt bra pris. Har använt min till däckskift nu i höstas och är nöjd, även om den är stor och tung så är den följsam på garagegolvet.
Ser ut som man kan spendera någon krona på Jula imorgon om nåt finns kvar när jag vaknat efter nattjobbet.
Verkar som Axminster inte har så jättebra pris heller.W wiz skrev:
955 Eur plus frakt på 25 Eur? = ca 9600 :-
I Sverige kan man få tag på DF500 set för 8000:- plus Domino Sys för 2200:- där stålen ingår.
Skillnaden blir då bara några hundra kr. Sen får man komma ihåg att stickkontakten är engelsk om man köper från Axminster, dvs. man måste köpa ny sladd ev. byta kontakten. Man är uppe i ungefär samma pengar till sist.
Kommer ihåg förriga året. Då reklamerade man att det var 50% på allt från bahco, men när man kom dit stod det endast "upp till 50%"...hsd skrev:
Var har du fått den informationen förresten. Hittar ingen om det
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 166 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 166 inlägg