M magnlar skrev:
Proffsmagasinet prissatte Domino DF500 lite konstigt. Set är billigare än Plus, hur tänkte dom det här. Jag vet inte om tillbehören i Set är användbara eller om de blir bara liggande..

Sen är det inte ofattbara bra rabatter direkt.. Lite billigare än deras vanliga kampanjer..
Har inte hittat någon vettigt prissatt domino i sverige..
Här är ett kit jag har haft i min varukorg på axminster länge. Blir det något billigare under black friday så slår jag till.
http://www.axminster.co.uk/festool-domino-df-500-q-set-jointer-assortment-1060-package-deal-717297

Ni får gärna hojta ifall det dyker upp ett knallpris någon annanstans.

W wiz skrev:
Har inte hittat någon vettigt prissatt domino i sverige..
Här är ett kit jag har haft i min varukorg på axminster länge. Blir det något billigare under black friday så slår jag till.
[länk]

Ni får gärna hojta ifall det dyker upp ett knallpris någon annanstans.
Den är inte dåiig prissatt, bara systalner med dominos kostar strax över 2k. Fast det känns mer ekonomiskt smart att köpa lösa dominos i påsar. Dvs. man köper det man verkligen behöver.. Eller tänker jag fel?

• Gilla
wiz
  • Laddar…
Hojta gärna till om nån hittar ett bra pris på en mutterknack, gärna komplett med batteri.

Måste kolla min Hitachi skruvdragare men något år på nacken om dom batterierna funkar ifall det räcker med naken maskin

engs
Vet inte om det har med svarta fredagen att göra men Proffsmagasinet har Bosch GAM 270 MFL för 1995:-, bör väl vara bra pris? Sugen men frågan är om det är värt pengarna, har ett specifikt fall där vinkelmätaren verkligen skulle vara behjälpligt men frågan är om blir det en dammsamlare sen. Korslaser och vattenpass har jag redan. Beslut beslut...

• Gilla
wiz
  • Laddar…
M magnlar skrev:
Den är inte dåiig prissatt, bara systalner med dominos kostar strax över 2k. Fast det känns mer ekonomiskt smart att köpa lösa dominos i påsar. Dvs. man köper det man verkligen behöver.. Eller tänker jag fel?
Nej det är ett svårslaget pris, allt det där extra till ungefär samma pengar som utan i Sverige.
Sen har jag egentligen ingen aning vilka dominos som kommer bli använda, så jag tänker att det inte är helt fel att ha ett gäng olika att välja bland

T
engs engs skrev:
Vet inte om det har med svarta fredagen att göra men Proffsmagasinet har Bosch GAM 270 MFL för 1995:-, bör väl vara bra pris? Sugen men frågan är om det är värt pengarna, har ett specifikt fall där vinkelmätaren verkligen skulle vara behjälpligt men frågan är om blir det en dammsamlare sen. Korslaser och vattenpass har jag redan. Beslut beslut...
Du hittar den även på Toolab för 45 kr mindre om du hellre handlar där: https://www.toolab.se/produkt/Bosch-GAML-270-FL-Vinkelmatare-60cm

Såg att rutlands hade ganska bra priser på mycket frässtål som är prisvärda redan frånbörjan.

Jobbigt när mycket är billigt för då blir det dyrt:oops:

• Gilla
wiz
  • Laddar…
hsd
Jula har 50% på allt från bahco mobil stanley fiskars Philips från 00:01 24/11
På nätet och varuhus
Vet inte om det bara gäller clubmedlemmar men i så fall fixar man ju det snabbt

M magnlar skrev:
Domino-Sys kommer ju även med de 5? olika fräsståls-storlekarna. (y)
De bör väl kosta nån krona bara dom.

• Gilla
wiz
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Domino-Sys kommer ju även med de 5? olika fräsståls-storlekarna. (y)
De bör väl kosta nån krona bara dom.
Åfan, det visste jag inte. Trodde att man fick köpa stålen separat. Tack för infon

hsd hsd skrev:
På nätet och varuhus
135:- för en Superior XT, slå till läge för alla som behöver en bra fogsvans, och man kan alltid ha mer än en. ;)
1500:- för Bahco domkraften där de finns kvar är riktigt bra pris. Har använt min till däckskift nu i höstas och är nöjd, även om den är stor och tung så är den följsam på garagegolvet. (y)

Ser ut som man kan spendera någon krona på Jula imorgon om nåt finns kvar när jag vaknat efter nattjobbet. :rolleyes:

• Gilla
ceson
  • Laddar…
W wiz skrev:
Nej det är ett svårslaget pris, allt det där extra till ungefär samma pengar som utan i Sverige.
Sen har jag egentligen ingen aning vilka dominos som kommer bli använda, så jag tänker att det inte är helt fel att ha ett gäng olika att välja bland
Verkar som Axminster inte har så jättebra pris heller.
955 Eur plus frakt på 25 Eur? = ca 9600 :-
I Sverige kan man få tag på DF500 set för 8000:- plus Domino Sys för 2200:- där stålen ingår.
Skillnaden blir då bara några hundra kr. Sen får man komma ihåg att stickkontakten är engelsk om man köper från Axminster, dvs. man måste köpa ny sladd ev. byta kontakten. Man är uppe i ungefär samma pengar till sist.

• Gilla
wiz
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
På nätet och varuhus
Kommer ihåg förriga året. Då reklamerade man att det var 50% på allt från bahco, men när man kom dit stod det endast "upp till 50%"... :rolleyes:

Var har du fått den informationen förresten. Hittar ingen om det :thinking:

Reklambladets baksida.

• Reklamblad som marknadsför Black Friday & Cyber Monday-erbjudanden med 50% rabatt på produkter från kända varumärken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
hsd
Resistor Lotnam skrev:
Kommer ihåg förriga året. Då reklamerade man att det var 50% på allt från bahco, men när man kom dit stod det endast "upp till 50%"... :rolleyes:

Var har du fått den informationen förresten. Hittar ingen om det :thinking:
SMS

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.