18 548 läst ·
33 svar
19k läst
33 svar
Björkliden hus
Sida 1 av 3
Medlem
· Östergötlands län
· 138 inlägg
Verkar inte va många som har något att säga om Björklidenhus. Har försökt lägga ut trådar tidigare på forumet.
Vad var det som gjorde Dig överraskad?! (Nyfiken...)
Vad var det som gjorde Dig överraskad?! (Nyfiken...)
Jag har försökt få en offert från Björkliden flertalet gånger utan att lyckas. De verkar mycket prisvärda men jag är lite tveksam då ingen verkar ha byggt med dem. Skulle gärna vilja ha referenser. Tvivlar dock på att de bygger med totalentreprenad.
Låter ju inte så bra
Hade bara sett nån annons om dom tidigare som såg tråkig å billig ut men när jag gick in på deras hemsida såg jag några hus som såg lovande ut men det va ruskigt dåligt med info om dom, och som sagt så verkar det inte va någon som har byggt med dom så...
Medlem
· Västra Götaland
· 70 inlägg
Vi hade nästan bestämt oss för dom, men de föll vid målsnöret av att offerten tog för lång tid. Annars upplevde jag säljaren som lättsam och trevlig gjorde till och med hembesök till oss i Gbg. Deras "Favorithus" är prisvärda för att vara platta på mark. Isoleringen kunde vara bättre men man får det man betalar för.
Du kan få totalentreprenad. Nyckelfärdiga priser för 3 månader sen:
Lojal: 1 175000:-
Perfekt: 1 253000:-
Ljuvlig: 1 176000:-
Frisk: 1 196000:-
Utmärkt:1 270000:-
Du kan få totalentreprenad. Nyckelfärdiga priser för 3 månader sen:
Lojal: 1 175000:-
Perfekt: 1 253000:-
Ljuvlig: 1 176000:-
Frisk: 1 196000:-
Utmärkt:1 270000:-
Sambon är fortfarande intresserad av Björklidenhus, vi som hade sållat bort till bara Smålandsvillan och a-hus...
Någon som vet NÄR man kan flytta in i ett NF Björkliden-hus om vi hypotetiskt säger att vi SKA ha dem och bestämt oss NU? Tar det fyra månader efter att plattan är gjuten innan huset står klart?
Någon som vet NÄR man kan flytta in i ett NF Björkliden-hus om vi hypotetiskt säger att vi SKA ha dem och bestämt oss NU? Tar det fyra månader efter att plattan är gjuten innan huset står klart?
Möte med Björkliden-snubben på onsdag. Stackars får sätta sig o köra 25 mil för att komma till oss!!! Håller alla mina tummar o tår att det kan gå vägen med dem, är trött på djungeln och vill bara att vi ska bestämma oss NU så själva pappersarbetet och inte minst bygget kan skjuta igång snaaaaart! Det kommer förhoppningsvis isf bli Villa Utmärkt.
Mitt tips är att även sortera bort smålandsvillan! A-hus är mycket bättre!celindan skrev:Sambon är fortfarande intresserad av Björklidenhus, vi som hade sållat bort till bara Smålandsvillan och a-hus...
Lycka till med björkliden!
Jag har nu beställt Björklidenhus Utmärkt i favoritserien.
huset gick lös på 1,27 mill + ca 100kkr i tillval
Bra säljare & enligt mej hög standard på huset.
såg på ett visningshus i örebrå som var väldigt fint.
Kan inte jämföras med barackskjul som älvsbyhus & liknande.
Dom duger möjligtsvis att ha gräsklipparen i ;o)
Ska bli härligt med hus !
huset gick lös på 1,27 mill + ca 100kkr i tillval
Bra säljare & enligt mej hög standard på huset.
såg på ett visningshus i örebrå som var väldigt fint.
Kan inte jämföras med barackskjul som älvsbyhus & liknande.
Dom duger möjligtsvis att ha gräsklipparen i ;o)
Ska bli härligt med hus !
Vet någon om det går bra att välja bort saker ut Björklidens favorithus?
Tex om man vill köpa kök, vitvaror själva.
Eller om man vill lägga golv, tapetsera och montera lister själv.
Går det att tjäna pengar på det hos dom?
Tex om man vill köpa kök, vitvaror själva.
Eller om man vill lägga golv, tapetsera och montera lister själv.
Går det att tjäna pengar på det hos dom?