Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Bitslåda

1. B
    Medlem · Stockholm · 2 inlägg

BLG1

Medlem
    Hejsan!

Vi är ett gäng på 4 studerande ingenjörer som har tilldelats ett projektarbete som går ut på att skapa en bitslåda för ett byggföretag.
    För detta behöver vi hantverkarens tankar kring existerande bitslådor, både för och nackdelar samt tillägg eller idéer ni skulle anse vara godtagbara för en ny produkt.
    Skulle även vara ett plus om ni kunde nämna ifall ni jobbar som hantverkare, har stor erfarenhet inom hantverk eller snickrar på fritid etc.

Vi vet att det kan vara svårt att kommentera något som man redan tycker fungerar som det ska men varenda input är varmt välkommen. (y)

Mvh,

Projektgruppen

Redigerat 28 jan 2016 19:46
    Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

2. Larsa
    Medlem · Stockholm · 3 611 inlägg

Larsa

Medlem
    Vad menar ni med bitslåda, något större stationärt, något man har i verktygslådan eller något man bär med sig i fickan eller bältet?

3. C
    Medlem · 12 708 inlägg
    Om ni menar en vanlig ask för att förvara en bits-sats, så bra, där finns det förbättringspotential!
    "Bitslåda" antyder att skulle handla om en större sats vilket känns främmande i byggsammanhang där man klarar sig bra med en handfull olika bits?

Det brukar antingen vara en ask med lock där bitsen ligger löst. Felet med den typ av ask är att man allt som oftast brukar fumla till det så att alla bits flyger ut. :mad: