Jag har en bio sol pelletspanna (röd cylinderformad tank) som jag vill koppla in på el patron. Är det någon som kan hjälpa till med information om hur jag gör vore jag tacksam.
Mvh Helene
Mvh Helene
Enligt manualen så är den bestyckad med EL-patron om inte annat är för din, läs allt om detta i manualen här https://www.biomontage.se/produkter/pannor/stocksbro_biosol_produkt.pdf. Troligtvis finns anslutning av dito under den stora kåpan på framsidan, loss den och fota
Tack för engagemang ☺löste det.
Fanns ett reglage för elpatronen.
Mvh Helene
Fanns ett reglage för elpatronen.
Mvh Helene
Klicka här för att svara

