Jag har en bio sol pelletspanna (röd cylinderformad tank) som jag vill koppla in på el patron. Är det någon som kan hjälpa till med information om hur jag gör vore jag tacksam.
Mvh Helene
 
Foto på grejerna är bra
 
J jonaserik skrev:
Foto på grejerna är bra
Röd vedpanna med reglage och information om effekt och funktioner för uppvärmning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack för engagemang ☺löste det.
Fanns ett reglage för elpatronen.
Mvh Helene
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.